JAZZY KITCHEN

petek, 9. februar 2007

V dvomih

Vsak dan se soočam z odločitvami, ki segajo od tega kaj obleči na te nore nove kavbojke, ki so res oh in sploh, do izbire med belo in navadno kavo, ter do skrajno resnega vprašanja ali naj se končno začnem učiti. Potem pa me zadnjič nekdo vpraša: "Si srečna, ker si ženska?" Za nekaj trenutkov se svet ustavi in po premisleku, ki v moji glavi še vedno traja, izustim: "Ja, seveda!"
In ne, naslednjih nekaj stavkov ne bo namenjenih temu, da je težko biti ženska, ker svetu vlada patriarhat, v katerem me držimo tri vogale hiše!
Ob tem vprašanju pomislim na moje vsakdanje odločitve, ki se zdaj zdijo tako malenkostne. Vse imamo v svojih rokah, a najpomembnejše je kljub vsemu prepuščeno naravnim zakonom. Ne moremo odločati ali se bomo rodili kot moški ali kot ženska! In tudi če bi lahko, se dokončno ne bi nikoli odločili.





1 komentar:

Anonimni pravi ...

Zdravo!
na hitro sem preletela tvoj blog in tvoj način pisanja je res zanimiv.Si kdaj pomislila na to, da bi napisala knjigo?