JAZZY KITCHEN

ponedeljek, 12. februar 2007

Valentin

Ponedeljek. Nič presenetljivo novega, če se ne zmenim za tisoč misli in idej v moji glavi. Kljub temu pa vseeno ni vse kot mora biti. Le kdo si je izmislil tega Valentina oziroma, da ne bo kdo narobe razumel, dan zaljubljencev? Trgovci si manejo roke, ker so (po zgledu Amerike) "odkrili" odlično tržno nišo, mi pa seveda, kupujemo! Ker sem grozno proti, ničesar ne sprejmem in ničesar ne dajem, a prav čutim, da bom tudi letos v zadnjem hipu vseeno nekaj kupila. Zakaj? Sem res premalo trmasta ali pa me gnjavi nekakšen "moralni" maček, ker se mi vsi dobrikajo z darili, jaz pa meni nič tebi nič nikomur nič ne dam? Hm... Premalo trmasta? Nikakor ne! Bo že najbrž občutek krivde ali nekaj podobnega.
Ampak letos ga bom že prenesla, kar je preveč, je pa preveč. Poleg tega pa sem tudi z denarjem bolj na tesno (ja, to bo)...



1 komentar:

Anonimni pravi ...

vanja, sm ti jst reku da ful dobr pišeš :D povej mi če si kupla kej al ti je ratal ostat trmasta