JAZZY KITCHEN

sobota, 26. maj 2007

Seznam

A seveda, tudi jaz ga imam! Seznam samo mojih 5 stvari, brez katerih ne morem funkcionirati pravilno. Vrstni red ne predstavlja stopnje pomembnosti.

1. Voda - Najboljša pijača, ki jo imam vedno pri sebi in me vedno odžeja! Ni je čez ustekleničene kaplje narave, ni je!


2. Vozniško dovoljenje - Ja kam pa bi prišla brez njega? Za taksi ni denarja, časa za vlak in bus pa tudi ni. In če te vožnja še osrečuje... čudovito!!

3. Vikend na morju - Natančneje ... brez terase mi živeti ni! Kako le!

4. Družina in prijatelji - A je k temu potrebno sploh še kaj dodati?


5. Dobra knjiga, film in glasba - V tem vrstnem redu in nič drugače! Kjerkoli, kadarkoli...

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Mene si pozabla oment:D

Unknown pravi ...

zanimiva si, ni kej
terasa pa čist všečna :)

VANJA pravi ...

a ni res? terasa je cist obvezna ;)