JAZZY KITCHEN

četrtek, 14. junij 2007

Legendarno

Super Mario!



8 komentarjev:

Ana pravi ...

če je pa katera igrca originalna in najjača-je pa ta. noro ;) si me prisilila da sem eno igro odigrala :) kak pa si kej drugače? kul?
glasi se kej na blogu.
čau

Ana pravi ...

em, v pohanci sm si dala pr unem "dohtarju"-->tak mu pravjo. ;)
ful v redu model.
kam si bos pa dala, pa kaj imas v mislih? :)

Ana pravi ...

ei ne morm prebolet tega mariota. skos ga igram ;)
kako pa kej v LJ?

Ana pravi ...

hej!
uuu js se pa zdej intenzivno učim in pripravljam za ustne - matura. tokrat sem zadevo dosti resno zagrabla, ampak je žalost; ker sem se zelo pozno lotila. v četrtek me čaka že slovenščina. drži pesti. veliko mam še za predelat, vendar ostajam optimist (ker mi to dneva ne pokvari;)
po moje imaš tut ti sedaj čist burno obdobje. na nove zmage.

pozdravček, glasi se še kaj.
ana

Unknown pravi ...

hvala da mam spet neki za delat:)

Ištvan Ferkeš pravi ...

ej kje so pa nove objave? tega mariota sm zde že ene parkat preigral do konca :) ...

Anonimni pravi ...

Naša Vanča je ratala en mou lena...mogoč je pa prefina, da bi svoje misli delila z nami :D ne ne, pobje dejte ji cajta, ma izpite zdej...veš ištvan to je tista stvar, ki nama ne gre najbulš :D

VANJA pravi ...

ahaha... ja ja vanc dela k nora.. eto za vas sm si utrgala par minut... sicr mam pa mariota tle zato, da mi nabija komentarje :D tralala..