JAZZY KITCHEN

ponedeljek, 11. junij 2007

Malo nora

Velikokrat sem se že vprašala, če je z mano vse okej, pa nikoli nisem dobila odgovora. Najbrž zato, ker ga sploh ni ali pa je sila zapleten. Vseeno pa mislim, da je le-ta bolj pritrdilen kot kaj drugega. Seveda se potem vedno potolažim, da smo vsi in vsak zase malo čez les.
Pa vendar... Kdo se zvečer trikrat vstane iz postelje in preveri, če so vrata res in čisto zares zaprta? Kdo si tako zelo močno ščetka zobe, da mora imeti vsakih deset dni novo zobno ščetko? Kdo si tako vztrajno čisti ušesno maslo, da porabi sto palčk v manj kot tridesetih dneh? Kdo zjutraj šteje kaj vse je že
oblekel, da slučajno ne bi pozabil nase navleči spodnjih hlačk? Kdo je tako zelo usekan na Nici izdelke, da vedno kupi vsaj enega, kadar jih zagleda v trgovini? Kdo se iz obupa smeji samemu sebi, ko posluša soseda med ljubljenjem? Ojoj...
Res sem malo nora!



4 komentarji:

Anonimni pravi ...

js vem js vem! pick me, pick me! (jumping!)

Anonimni pravi ...

saj dolgčš ti ni ane?

VANJA pravi ...

ah ja... that's me... deal with it :)

Anonimni pravi ...

Moje mnenje - če si malo nor, si vsaj zanimiv :D Naj živi norost :D