JAZZY KITCHEN

nedelja, 1. julij 2007

Kaj si pa ti?

Vse pogosteje se mi dogaja, da me želi družba pospraviti v enega izmed skrbno označenih predalčkov. Vsi bi radi vedeli ne samo kdo sem, ampak tudi kaj sem. Bežna poznanstva in naključni ljudje me rinejo v kot, s prstom kažejo name in me neprestano sprašujejo: "Kaj si? S katero nalepko te lahko označimo? Opredeli se, ne moreš ostati tu, na sredi! Si vezana, si morda biseksualka, poslušaš elektronsko glasbo? Ali pa si morda novodobni zafrustrirani človek emo? Si devica ali morda živiš razvratno? Se drogiraš, piješ, kadiš? Preklinjaš, si verna ali zavezana satanu? Koga imaš rada, komu pripadaš, se redno umivaš? Telovadiš, ješ zdravo? Hujšaš in upoštevaš trenutne modne smernice?"

AAA!!!

Ustavite se! Ne pritiskajte me k tlom, ne dušite me s svojimi vprašanji! Kaj vas briga s kom spim, kaj jem, v kaj verujem in s kom se družim! Ne, ne boste mi dali nalepke! Ne boste me opredelili!
Sem zvesta sama sebi in počnem tisto, kar čutim da moram! Ne ovirajte me z nesmisli, saj ne potrebujete neprestano spraševati, da bi izvedeli kdo sem. Raje opazujte.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Te je mogu pa nekdo hudo razjezit vidim:::D Vidiš, lahk si srečna k maš mene, jes te v noben predal ne rinem :D

Anonimni pravi ...

Evo še ena oglaševalska...reklamni moto za nove sonyeve fotiče...si kar slikaš :D

VANJA pravi ...

pa ti si super! najjaci kolega! :D ;)
ni me pa noben posebi ujeziu, sam tko sm se pocutla vcer, kot da bi vsi radi vedl h keri sorti ludi spadam... grozno!

Ana pravi ...

zivjo vanja.
nor post. sem ga prav začutila, kot da bi mi misli brala. dejansko je res, da postajamo vedno bolj "etiketirani" in prav bedno je, ko vsi vse morajo vedeti.
zanimivo pa je tudi dejstvo, da takšna banalna vprašanja dajejo človeku mnenje o sotrpinu! to je šele šokantno! očitno nas več ne more nič presenetiti.
bodi fino in dihaj s soncem.

ana