JAZZY KITCHEN

ponedeljek, 27. avgust 2007

Muska

Ne, tokrat ne bo napadanja in kritiziranja glasbe, ki ni po mojem okusu in tiste, ki je preprosto zanič (priznajte si, takšne imamo pri nas ogromno!).
Tokrat samo dobro. Fenomen, ki dela MUSKO. Čista profesionalca in tole mi naježi dlake! Vokal (Mate) pa je res fjuuuu, odličen! Tako in drugače.



Sicer pa je nastop v Hitovi budilki tisto, kar morate slišat, balzam za ušesa!

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Moje mnenje veš, zato ga nebom ponavlal...:D

VANJA pravi ...

a tega, da je mate hud? ahahaha :P

Unknown pravi ...

Hud?? Kak misliš, ko glasbenik al kar se izgleda tiče?
Kot glasbenik mi je bedn, zgleda pa dobro niam kej rečt :D

VANJA pravi ...

ma podkovana sta ful...obvladata (pa ne govorim o projektu da phenomena!), mislim na magnificovo turbolenco, backvokala pr sestrah, bend tinkare kovac in se se najde!! nista od vceri, sicer pa ja, je letelo tut na izgled in ves ka? IZ TVOJIH UST V MOJA UŠESA! :)))

Anonimni pravi ...

Vanja, tist zgori sm jes napisal...ta Marko mi utekao na comp...bo dubo z grablami čez hrbet:D Se opravičujem za nevšečnosti...Postane celoten smisel komentarja takoj bolj jasen...a ne de???:D:D

VANJA pravi ...

ahahhaha... jebi se matija! dobr ves :P

mitjA pravi ...

http://24ur.com/naslovnica/ekskluziv/glasba/20070831_3104715_60043133.php

tu maš balzam :D