JAZZY KITCHEN

torek, 11. september 2007

Nervoza

V mojem inboxu še vedno nič novega. Pa kako dolgo mislijo, da lahko zdržim?! Če bi imela s sabo tisto edino zabavno stvar, ki jo imajo pri kolegu v stanovanju, potem bi mi že prinesla srečo (in odgovor!).


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

haha...:D Sploh nism vedu, da si me slikala s tem stožcem:D Ja, sam je pa kar res, da od ka mam stožec v stanovanju (ki sem ga ukradel na lastno odgovornost, ter se ob tej priložnosti opravičujem cestarjem, ki niso pričakovali, da jim bo stožec ukradel malce opiti študent) mi kr srečo prinaša...celo izpite začel delat...mislim, da je kr tak luck attractor ja:D uživaj

IztokFranko pravi ...

jp. srečo prinašajo stožci.

te 'luck attractorje' mam jaz doma.

za prodati imam še cca 30 takšnih kot jih imaš ti, pol pa še manjše, k jih je cca 20.

VANJA pravi ...

uvo, cela trgovina! za kolko lahko kaj kupim in kaj? iščem takšnga, ki gre v torbico :D