JAZZY KITCHEN

četrtek, 15. november 2007

Raziskava

Na uho mi je prišlo, da naš mladi up, ki se z vsem svojim bitjem trudi uveljaviti na vseh področjih bivanja, študira filozofijo. In ker mi živček ni dal miru (predvsem zato, ker je fant moj letnik in je tako po mojem razmisleku študijski kolega mojega sodelavca...), sem malo pobrskala po spletu. Našla sem ga na sami wikipediji, osupljivo!

Informacija je pravilna, res študira filozofijo.
Ampak veliko bolj zanimiva je sarkastična pripomba na koncu njegovega življenjepisa: Spi na ležišču Dormeo.

Sicer pa meni ni všeč.

Preverite.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kaj?Dormeo?:)

VANJA pravi ...

japp, dormeo memory! =)
vsako jutro ko prizgem tv ga morem poslusat, groza kok je ta clovek nadlezen =)

Anonimni pravi ...

Pa ne prižigaj tv-ja vsako jutro. To je zgolj nasvet modrega starca..

VANJA pravi ...

ampak če ga ne prižgem se nimam nad čim pritoževat! ;)