JAZZY KITCHEN

nedelja, 2. december 2007

My First

12 komentarjev:

Ištvan Ferkeš pravi ...

svaka čast pojedincima;)
samo koliko časa nazaj sem ti že jest nudo tatu :p

VANJA pravi ...

ma takrat še ni bil čas :)

Anja pravi ...

Kaj pa pi�e? (radovedna jst:)

Davor pravi ...

dej eno bolj lepšo sliko da vidimo k se ne vidi baš kej pretirano kaj je gor. Am am... lušna zadevca drgač :D

VANJA pravi ...

glede slike.... moj mobi je bol takotako in se od blizu res ne vidi dobro
@anja: Fide sed cui vide ;)

Anja pravi ...

Uf, resnična in predvsem življenjska;)
A so tile latinski reki nekam zelo moderni dandanes?:)

VANJA pravi ...

Ne bi vedla kakšni so "trendi", ker se ravnam po sebi.
Gre za opomin, za znamenje prestane življenjske preizkušnje.
Nikoli ne bi nase nalimala nekaj, samo zato, ker se lepo sliši!!!...
Citat ima res globok osebni pomen in izraža del moje osebnosti.

Anonimni pravi ...

No če je pa tako, si bom pa še jaz na notranjo stran veke dal vgravirati kakšen bistroumen rek.."žalosten in odvečen kot brezalkoholno pivo",recimo..

VANJA pravi ...

če ti to kaj pomeni...recimo.

Ištvan Ferkeš pravi ...

zaupaj, toda glej komu ;) pošteno povedano ... brezalkoholno pivo pa je res divja zadeva :D

Anja pravi ...

Vanja, saj nisem mislila v tem smislu, da bi si dala nekaj vtetovirati zato, ker je paš moderno. Ampak očitno je to všeč večim ljudem, ker je kr pogosto, ali ne? Nima tudi Matija nekega citata? :)
Te 100% podpiram pri tem. Jaz sem si zaradi spomina na prestano preizkušnjo dala preluknjati popek. Mi je tisti trenutek pač veliko pomenilo in še danes me spomni na tist dogodek. Sicer pa sem tudi sama razmišljala o tatuju, samo se bojim, da bi se ga prehitro naveličala, ker sem tako spremenljive volje :) Kje si dala narediti tatu? Exit mogoče?

VANJA pravi ...

vidiš pri piercingih je pa pri meni drugače :) to pa sem si dala zarad lepšega :)
tatoo je pa delo enga mojstra iz maribora, nikakor exit! ne priporočam, ker nimajo pojma tam (in tudi marsikje drugje ne)! če že razmišljaš o tem, potem pojdi res k mojstru s priporočilom in denar naj ti ne bo ovira...