JAZZY KITCHEN

nedelja, 13. januar 2008

Pa kaj!

Kolega mi je rekel, da si ni mislil, da bom kdaj objavila nekaj tako brezveznega kot je besedilo komada.
Mogoče res ne bi smela...
Kaj vem.
Bolje to, kot pa nakladanje o stvareh, ki so me vrgle iz tira.

Besedilo pač pristoji trenutnemu razpoloženju.
Ubistvu ga nenormalno dobro opiše.



5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Aja potem zdj so to že pravila:
-ne smeš limat spotov iz Utuba
-ne smeš limat lirik iz pesmi
-ne smeš govoriti o svoje vsakdanu
-ne smeš uporabljat ... non stop
-ne smeš bit tečen
-obvezno pluvanje po vsem

so prišli blogi na to? Po mojem ne.
Delaj kaj hočeš. Če ti gre ta pesem po glavi jo limaj gor. Bolš ko neko bzv bluzenje.

100jko

VANJA pravi ...

"pravila" ja...zdaj so kao bralci tisti, ki sooblikujejo tvoj blog... sick.

ne pretiravam z ničemer, to je edino pravilo, ki ga upoštevam ( poleg tistega, da idiotizma ne maram in ga ne pomagam soustvarjat :) )

Ana pravi ...

vanjaaa, sam da smo se me na vlako vidle :)

cekiram tvoj blog in mi je zakon.
keep on doing great job :)


kiss

Anonimni pravi ...

Mogoče ga posredno, idiotizem namreč, le pomagaš soustvarjat-kak komentar zna bit blazno idiotski..pa še kdaj

Anonimni pravi ...

Ravno nasprotno, ni brezveze, ker lahko sam en komad tako dobr opiše situacijo v kateri si, da je še sam z besedami ne bi znal bolje opisat. Sam ponavadi se ljudem ne da brat tega in se poglablat, kva čmo, bomo pa sam sentimentalni intelektualci bral. :)