JAZZY KITCHEN

torek, 29. januar 2008

Odvoz kosovnih odpadkov

Sama misel 'z vlakom v Ljubljano' sploh ni slaba. Rešiš nekaj križank in se nasmejiš Seinfeldu (moj travelmate mi dobro služi!) pa je.

Ampak mene vseeno čevelj žuli! Predvsem zaradi poti, ki jo je potem treba prehodit do stanovanja.
Samo kaj pa boš, če si (trenutno - po svoji krivdi) brez avta. Ga pač - natovorjen kot kak osel - od železniške do Ravbarjeve mahneš peš.
Te odisejade RES ne maram.

Pa sem (kljub vsemu) šla.
In na tej grozni poti do mojega domovanja vidim prizor, ki res ne sodi v leto 2008. Zunaj tema, nikjer nikogar, le navlaka kamorkoli pogledaš. Na cesti, pločnikih, travi, stopnicah, gredicah ležijo razbite omare, stari gramofoni, raztrgani fotelji, predpotopne svetilke ter (kdo bi si mislil) navadne gajbice za krompir in celo lutka iz izložbe (kdo dafak ima to doma in kaj s tem počne?!).
In ko končno primaširam do vhodnih vrat bloka, na oglasni deski preberem: ODVOZ KOSOVNIH ODPADKOV.

..aaaaa "back to the future" torej!

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Gramofone pobrala, pa bi zarejval pr teb. :D

Anja pravi ...

ha ha ha ha :D

Davor pravi ...

ah jes sem pa že mislu da je žena našla moža z drugo ga spat pa da je vse to vrgla ven:D

Anonimni pravi ...

Joj dekle, kupi boljši, udobnejši čevelj pa te ne bo več žulil...

Anonimni pravi ...

Totalno off topic: Martin Solveig pride 9.2.v Slovenijo (ni Jamiroquai,je pa kr ok) sicer sem skoraj prepričan, da to že veš, ampak vseeno..

VANJA pravi ...

daješ občutek, da me presenetljivo dobro poznaš.. :)
ja, vem da pride. ubistvu je točno on na seznamu tistih, za katere sem si obljubila, da jih ne zamudim za nič na svetu! samo kaj, ko se mi 11ga obeta molekularna biologija!
res ne vem kaj bom!

Anonimni pravi ...

ja res je, dobro te poznam in zato vem, da moraš obvezno nabavit udobnejše čevlje..ne,ne jaz samo rad dajem napačen občutek (mogoče bi te pa bilo vredno spoznat)..
glede tvojega velikega problema pa-ne it niti na Solveiga niti na izpit, če že zajebeš jih dej duplo..(preber si še enkrat tvoj 3stavk, pa maš odgovor, sicer je pa cajta za oboje dovolj)