JAZZY KITCHEN

petek, 22. februar 2008

ENTROPIJA

Res se trudim stvari spravit v red.
Predvsem vse občutke in želje, ki se veselo kotalijo po moji buči.
Pa sploh ne gre!

Bolj, ko pospravljam, bolj je razmetano.
Ampak tako mora bit. Konec koncev vse v tem vesolju teži k entropiji, kaosu. Zakaj bi potem nekaj sploh poštimala, če se bo nato zagotovo spet (samo) razmetalo?

Kljub vsemu pa bi nekoga rada porinila v predal, v katerega vem, da spada.
Samo on noče vanj.

Meni pa je kristalno jasno, da ga bom morala stlačit v tistega z napisom
'Pride in gre'.


Čeprav ne želim.

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

I FEEL (for) YOU.

Anja pravi ...

Midve imava popolnoma drugačen pogled na besedo entropija. Očitno na vsako vpliva njena fakulteta:)

VANJA pravi ...

Stopimo že iz anonimnosti no! :)


Anja dejstvo je, da je entropija med drugim tudi merilo za neurejenost sistema.
To dejstvo pa si lahko seveda vsak obrne čisto po svoje in v tem je ves čar ;)

IztokFranko pravi ...

pri informatiki pa pravimo, da je entropija mera neorganiziranosti ;) kar je spet podobno kot merilo za neurejenost sistema samo v drugačnem besednem pomenu.. uf sm pameten, pa sam mal sem skripte za informatiko bral :D

aja, pa ne morš predalčkat ljudi ;)

VANJA pravi ...

o iztok! smo te pogrešali veš.. :)

vem, da jih ne morem pa bi včasih prav pasalo! saj to je tisto, kar želim povedat. ;)

IztokFranko pravi ...

ke ste me že pogrešal? :D a tle... mja, faks me je zmozgal=)

VANJA pravi ...

ja tu, tu.. :)
predvidevala sem, da si se mogoče zataknil pod haubo kakšnega dirkalnika! ;)

IztokFranko pravi ...

mah, ni straha, nisem tolk tehnični tip... zj se neki v eni delavnici učim, da bom vsaj osnove kapiral, kako motor ropota =)

Anonimni pravi ...

Če so predali dovolj veliki oziroma ljudje dovolj majhni je predalčkanje možno. Po kosih pa tako ali tako ni problema...

VANJA pravi ...

:)



p.s. iztok to bi se ti pa z veseljem pridružla, ne bi blo švoh! :)

IztokFranko pravi ...

če maš željo, ni blema.

sam povej kdaj, da se uskladiva =)

da te še mal bolj zrajcam, tle gre večinoma za dirkalne motorje (=pogonske agregate)... :)

VANJA pravi ...

khm..
a sem izrazla željo? zdaj se pa res več ne spomnim.. :) ..tralala.

IztokFranko pravi ...

citiram:
"p.s. iztok to bi se ti pa z veseljem pridružla, ne bi blo švoh! :)

Ponedeljek, 25 februar 2008 16:35"

jaz sem razumel te tko :D razn če bi rada kaj drugega šraufala :D

VANJA pravi ...

Rekla že rekla, samo ob omembi pogonskih agregatov sem na željo res nekako pozabila... ;)

IztokFranko pravi ...

hmm, kaj je pa narobe z besedo pogonski agregat =)