JAZZY KITCHEN

četrtek, 8. maj 2008

Delete? Delete!

Kako smešno je vse to. Te žice in kabli. Ta virtualna prijateljstva in veze.

Neverjetno me zabava, ko jih nekateri jemljejo tako BLAZNO resno.
Zadeva gre pri njih nekako takole: " Nisi mi več všeč, ker si nekoč, nekdaj mešala misli meni/mojemu posebnemu (virtualnemu) kolegu! Izbrisal/a te bom! "

Haha.

Ja okej, pa daj! Kot da to resnično pomeni, da ne bom hodila v tuje zelje, če se mi bo zahotelo.


Življenje bi bilo čisto preveč enostavno in strašansko dolgočasno, če bi lahko vse in vsakega izbrisal kar takole, mimogrede, s pritiskom na to superMEGAfino tipko DELETE. Žal ne gre tako!


... Nekateri res nimajo vseh točk v betici.
Fajn, vsaj zabava me še kaj na tem svetu ...

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

sam..
očitno tut tebi to virtualno prijateljstvo le nekaj pomeni oziroma ga jemlješ dovolj resno da te takšno početje potem zmoti?!

VANJA pravi ...

Nikakor ne zmoti, vseeno mi je, kvečjemu me zabava, da si folk to tako resno daje.
To je mazanje oči.. če nekoga zbrišeš, še ne pomeni, da ga ni tam in da bo kar nehal početi tisto, kar pač počne. ;)

Sicer pa post ni napisan iz jeze ali razočaranja. Je predvsem v posmeh tistim, ki si tako radi mažejo oči (z marmelado).

Anonimni pravi ...

vanja, tebi res ni pomoči :)
get a life!

Anonimni pravi ...


masha pravi ...

jah sej veš kako je.
zakaj pa se ne raje umakneš in ne hodiš v zelje? najbrž je tale oseba želela prav to povedati s tem DELETE. back off? who knows.
anyway...takle mamo:)

Četrtek, 8 maj 2008 19:16


Men še vedno mobitel pošilja reklame, čeprav sem simobilov naročnik. Seprav da hodi mobitel simobilu v "zelje"?

VANJA pravi ...

Masha komentarje sem pobrisala.. pač. Z razlogom.

ZZ dober point.. uporabniku lahko pošilja ponudbe kdorkoli in to še ne pomeni, da hodi v tuje zelje. Konec koncev je uporabnik tisti, ki se mora odločit.

Anonimni pravi ...

Nikoli ne naredi nečesa, kar ne želiš, da bi bilo storjeno tebi! Vrjami, vsaka rit pride na svoj sekret!