JAZZY KITCHEN

ponedeljek, 19. maj 2008

Pogrešam..


..ta noro mehak kožušček in nenavadno prijeten vonj po vulkanskem pesku.
Naj bo že enkrat petek!


Trije tedni!
Čisto preveč časa gre za 'lublanski lajf' in vso to 'malo tu malo tam' sceno..

15 komentarjev:

Anja pravi ...

iiiiiiiiiiiii kok sladko!!! :)

Anonimni pravi ...

kaj pa se kurbariš tolk po lj, pejt damu.

Anonimni pravi ...

cruel but true!

Anja pravi ...

veš kaj sem pomislila, ko sem zagledala to bitjece? da nekatere živalce preprosto moreš met rad, ker so tko kjut, pa ne glede na to, če majo nikakvi značaj (recimo moj maček:D). čeprav tale žverca gleda tko sladko, da zlahka verjamem, da je pravi mali angelček :D

VANJA pravi ...

Anja.. moja činčila FLU je (poleg tega, da je najmehkejše bitje na svetu seveda) res navihana zver. Vedno me spravi v dobro voljo in ko zvečer zaspi pri mojem vratu, me naredi tako.. polno. Porka, pogrešam jo!!

P.s. K sreči ima tudi čudovit karakter. :)

Anja pravi ...

hjooj :)
rajši ne misliva preveč na najine male sladke kosmate kepice, ker je petek še daleč.. :(

Unknown pravi ...

Ja adijo no.. pa kaj se ti anonimni tako radi vžigajo?

Knock it off bitch!! Pozabi že enkrat..

Anonimni pravi ...

če smo pa neumni.

Unknown pravi ...

iz TVOJIH/vaših ust v moja ušesa.

sicer pa trdim samo, da ne ZNAŠ/te nehat in da so te pripombe res otročje ter neumestne!

Anonimni pravi ...

zakaj pa mora tasa branit vanjo hahahaa

Anonimni pravi ...

Se mi zdi, da lepo popestrijo. Se mal nasmejem tem anonimnežem. :)) Drugače pa ima kolega nekaj novih, mladih, čisto mejhnih činčil za oddat. Je Đinđa bila pridna in jih nekaj naštepala. Tako, da Vanja, če hočeš še kakšno za popestritev mi javi...

Anonimni pravi ...

vsako kritiko je treba sprejeti konstruktivno! ampak! kritika brez smiselnega utemeljevanja je izjemno primitivna! anonimni/na... vse najboljse za tvoj 7 rojstni dan.

VANJA pravi ...

Samoiniciativno. Meni se s tem ne da več ukvarjat, preziram debilnost.


@đejms: Kdo? Đinđa? Hihi.. Hvala, ampak ne, s Flu sva druga drugi dovolj. :)

@Robi: NICE SAID!

Anja pravi ...

Če Vanje takšni majhni debilni komentarčki ne bi kar malce zabavali, jih najbrž ne bi objavila.
Tako da anonimni ne škodi nikomur, samo sebi.
Sicer pa tako ali tako lahko hitro postane ne-več-tako-zelo-anonimni, če malo pobrskamo po njegovem ipju ;)

Jaz bi pa imela eno žverco tu v Ljubljani, samo se bojim, da činčil ne smeš puščati za vikend samih, kajne?

VANJA pravi ...

Ni potrebe po identifikaciji. Vem kdo je njihov "ati". In zagotovo ne bo vesel, ko mu povem, kaj njegovi otroci pocnejo. :)

Anja stisni mi mail pa ti več povem o tej kepici, da ne bova tu nabijali komentarjev..