JAZZY KITCHEN

petek, 18. julij 2008

Času čas

Ne dolgo tega mi je bilo rečeno: " Daj ne govori, vidva se bota vedno znala dol dat. "
In zdaj razmišljam, če sem tudi sama tako prokleto človeška. Na trenutke in situacije tako banalno vsakdanja..
..nekaterih stvari preprosto ne morem zaključit.

+ premor +

Ne, ni stvar v tem, da ne morem. NOČEM!
Tako fakin paše in tako hudo me zabava, da ni potrebe po pisanju epiloga, čeprav ves ta cirkus traja že leto dni.
In?

Tudi na moji delavni tabli je nekaj osnutkov, nedokončanih misli, resnih vsebin..
Pa kaj?

Vse ob svojem času.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

ampak ona ne ve, da se ati igra, ane? :D

Anonimni pravi ...

nazdravimo staremu in zavriskajmo novemu letu :))
verjetno še v naslednjih 365tih dneh neboš dokončala misli in osnutkov, kaj šele začela kako novo poglavje :P
deja vu

VANJA pravi ...

Anonimni ona ne obstaja..

CCK zaključujem osnutek, ampak ne tega. Človek lahko hkrati piše več knjig. ;)

VANJA pravi ...

Etitjud!
Objavila sem tvoj komentar pa ga noče prikazat..
Lahko natipkaš ponovno? Hvala.