JAZZY KITCHEN

sreda, 8. oktober 2008

Kako?

Kot v jutru.
Zbudim se v pravi sobi, ampak pohištvo... Nekaj je narobe z njim. Ne stoji tam, kjer bi moralo. Tako tuje, a vendar moje.
Še vedno sem v pravi sobi, samo... Preuredil je stvari, v koš vrgel kramo, v predale pospravil obleke, skozi okno spustil jutranje sonce in prostor dopolnil s svojo prisotnostjo. Tako tuje, toda moje.
Hočem nov red, a ne takšnega. Odslovim ga in pokličem prejšnjega, da stvari postavi nazaj na svoje staro mesto.
Kot že tolikokrat do zdaj.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

WTF? what? ne štekam! vedno bolj si filozofska..! nekj podobnega, kot spodj ritni članek. brez repa in glave.

Anonimni pravi ...

Ampak res, totalno brez repa in glave! Dej Vanja, napiši kaj bolj preprostega, da bodo tepci razumeli, sej je to ja Skrivni dnevnik! namenjen množicam...

VANJA pravi ...

Delam na tem Sild, da bo javnost potešena. Itak!


"Fino je, če nisi butast."

Anonimni pravi ...

Meni je pa tale objava svetovna! Sploh nisem brala tebe, brala sem sebe!

>Iva