JAZZY KITCHEN

četrtek, 27. november 2008

Dragi Božiček!


Leto je naokoli in spet ti pišem. Darila, ki si jih prinesel lani, so bila čudovita, hvala. Pridna pa sem bila tudi letos, zato si želim, da mi za Božič prineseš ogromen paket prostega časa, škatljico intelektualne inspiracije, kanček prijaznosti, da omilim svoj sarkazem, obilo predlogov za dobro branje, veliko težkih izzivov ter nekaj življenjskih lekcij. Pa nikar ne pozabi na moje prijatelje. Naj jih bo malo in naj bodo prvovrstni. Vse, ki so ostali v moji preteklosti, spomni, da jim je zdaj lahko žal, ker niso del moje prihodnosti in najpomembnejše... Dovoli mu spoznati, da je ljubezen minljiva in da je le družina tista, ki ostane.

Mrzel pozdrav,

tvoja Vanja

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

V otroško noto zavite želje od in odnos do sveta?

Anja pravi ...

Ljubezen ni minljiva. :)
Prava je večna.

VANJA pravi ...

Tia.. med drugim tudi to.
Anja.. I just can't agree. Nič na tem fakin svetu ni večno, razen če živiš v pravljici.