JAZZY KITCHEN

četrtek, 23. julij 2009

Zakaj so to tvoje najljubše knjige?

Odgovor ni preprost, vendar sem zato-ju na ta zakaj bližje z vsako na novo prebrano vrstico. Danes lahko rečem, da so moje najljubše tiste, ki se v bežnih opisih, podrobnostih in v za zgodbo nepomembnih besednih zvezah nevedoč dotikajo moje intimne stvarnosti.
'Kako sem postal neumen' je moja najljubša, ker v njej Martin Page piše takole:
... Povabil je Antoina in Coralie, naj stopita v ordinacijo. ... ... Kakor da
bakrena tablica pri vhodnih vratih ne zadošča, je ordinacija izžarevala potrjeno
kompetenco; barve in pohištvo so dihali resnobnost. ... ... A Edgarjeva
ordinacija se je temu vzorcu malce izmikala, saj so na stenah visele otroške
risbe, po tleh in mizi pa so bile raztresene čečkarije, igrače in plastelin. Simbolno moč zdravnikove osebnosti je načenjal rdeč power ranger, ki je stal
na bloku z recepti. ...

Ni komentarjev: