JAZZY KITCHEN

ponedeljek, 30. julij 2007

Talent?

Mnogi se sploh ne zavedajo, da je posluh talent, ki ni dan vsakomur. To modrost mi je bilo dano spoznati že v petem razredu, saj so me prav zaradi netalentiranosti vrgli iz pevskega zbora. Hja, se pač zgodi. Nimam posluha in ga iskreno rečeno tudi ne potrebujem oziroma si ga ne želim. Ker pa sem prikrajšana ob tako čudovit dar, ki je dan mnogim, še predobro vem, da ga nikakor ne more imeti vsak. Tako sem se danes ob jutranjem ritualu v kopalnici (mislim na umivanje zob, česanje las in podobne zadeve, da ne bo pomote) poigravala z mislijo o sila preprostem, a neizpodbitnem izreku, ki pravi: Če si lep, si tudi pevsko nadarjen.
Ampak da ne bo nesporazumov, izrek je enosmeren, kajti z zagotovostjo nikakor ne moremo trditi: Če znaš peti, potem si lep!
Zanimivo kajne? Tako matematično preposto in hkrati tako zelo resnično!
In ker brez dokaza ni trditve, prilagam le-tega.



Seveda pa se ob tako drzni trditvi poraja novo vprašanje... Kdo sploh je lep? Nina Osenar?

4 komentarji:

Ana pravi ...

hej vanja.
ta ženska pa res nima pojma. sam priznaj; spot je mitja režiral čudovito in kruto je priznati, ampak dejansko kar pozabiš na zvok, ker je spot tako zanimiv in "dogaja". (vsaj meni osebno)...kar se tiče posluha, si ga ne želiš, res si ga ne želiš? :)
ej men se strga, da mi nekega dne zmanjka glasa. od rock otočca sem skos neki hripava, tako da bom znorela, če to pomeni konec ;) ostajam optimist.
uživaj v poletju.

party on!

ana

VANJA pravi ...

anč dost žalostno, da glasbo gledamo, ni? in kako surov dokaz je tale spot! groza!
pa ti si lahko optimist, meni je pa brez posluha se vedno zelo lepo, ne umiram, vrjemi! hehe

Davor pravi ...

no jes bom pa tak odgovoru na ta komentar in obema reku da napačno razmišljate. Ne mi zamerit k vaju šinfam ampak je tako. VSI in čisto vsi slovenci ne znajo pet angleško...to je on Nine, do Siddharte (čeprav sem veliki fen siddharte ampak jim je ubitačna angleščina in ko Tomi poje je dizaster v slovenščini pa je zmagau) pol je še tu Atomik harmonik pa še ne vem kdo. No hočem pa samo rečt da ma Nina kr soliden glas v angleščini koga bi pa skritizirau je pa Dremeljka. Ona mi pa nikak ne zna pet. :)
Sorry za to pljuvanje ampak to je moje mišljenje :)

Have nice day :D

Davor pravi ...

loooool..zdej vem zakaj ni hotu prvi komentar prilepit gor...hehe
''Vaš komentar je shranjen in bo viden, ko ga potrdi lastnik spletnika''
upsi :)