JAZZY KITCHEN

sreda, 1. avgust 2007

Dan P

Nikoli si nisem mislila, da me bosta hkrati zajeli tako različni si čustvi. Danes je definitivno dan P. Dan popolnega sramu in protikadilskega zakona. O prvem ne mislim izgubljati besed, ker sem preprosto preveč ogorčena, da bi lahko podala konstruktivno mnenje o dogodku, ki me je pahnil v takšno stanje. O tem se bo tako ali tako še preveč govorilo, česar me je pošteno strah, priznam!
Ob misli na etiketiranje kadilcev z oznako nezaželjeno pa me preplavi sila nenavaden občutek zmage, moči in zadovoljstva, privoščljivega, priznam! Pa kaj? Zdaj se boste pa še
puntali? Kdo vas bo pa prenašal, mi vas moramo že od nekdaj in končno smo vas siti! Tako, priznam!

1 komentar:

bloodi pravi ...

bom ti kr tle pokazu :)
http://www4.slikomat.com/07/0801/260813m5i1.jpg