JAZZY KITCHEN

petek, 21. december 2007

Otroci? Pozimi!

Vsako leto s strahom pričakujem december (pa januar tudi). Vedno me udari po žepu, kljub temu da vse leto pridno varčujem.

Res ne morem več dohajat vseh teh zimskih rojstnih dnevov.


ZATO!

Prosim povejte svojim staršem, da se otroke dela pozimi!

7 komentarjev:

Ištvan Ferkeš pravi ...

se strinjam! mene so ziher za novo leto rukali ;)

IztokFranko pravi ...

em, recimo če te delajo POZIMI okoli februarja in začetku marca, pol spet najebeš, kr prideš na svet pozim. po moje da je v jesen boljš.

no ja, jaz sem bil baje konc poletja :D

VANJA pravi ...

za delanje otrok je bil mislen predvsem december in januar...takrat ko se eni rojevajo :)
narobe svet!

IztokFranko pravi ...

in smo tam, kdaj nastane nov človek? ko se združita spermi pa jajčece al ob rojstvu? :D

VANJA pravi ...

meni je konec koncev vseeno kdaj.. važno da ne pridejo na svet 1 mesec okoli novga leta! :)

ištvan jst mam svoja tut na sumu, da sta za miklavža nekej eksperimentirala... ;)

bralec pravi ...

mogoče si pa ti novoletno darilo, po časovnici mal prehitro, ha ha :)

Davor pravi ...

jes sem čisto zadovoljen z aprilom. Kdaj so me pa delali me pa ni briga. Upam da ne predolgo.