JAZZY KITCHEN

sreda, 26. december 2007

Praznični ringaraja

Letos se je vreme res potrudilo. Nametalo je snega prav na božični večer in božično jutro! Sicer pa bi praznični ringaraja lahko povzela nekako takole:

Hrana - dobra, vino - vrhunsko!, družba - prijetna, vzdušje - odlično in snega tokrat za spremembo več kot dovolj - čudovito.

Dodeljena pa mi je bila tudi častna naloga okrasiti smreko in moja letošnja mala mojstrovina je še posebej lepa...

...neda?

7 komentarjev:

Davor pravi ...

hranaaaa.. njami

ej dej mi pvoej če mas mogoče likn od razporeda za energy parti...bi biu vesel če mi ga ponudis:D tenk ju

VANJA pravi ...

okrašene smreke seveda nisi vidu :)

am..mam ja pa ti ga ne morem dat :P
boš kr lepo ob osmih tam pa bomo vsi veseli in srečni ;)
boš dau za rundo kuhanga vina :D

Davor pravi ...

za rundo ni nikl problem samo k ni biu 1x na vaš spletni strani razpored..??
Kdo nastopa pa to..?

VANJA pravi ...

a to! sm misnla d mislis kdaj kdo nastopa! :)
tam si reklamo predvaji pa na pavzo dej pa preber... drgac mas pa link tle, eto:

http://www.energy-radio.com/index.php?option=com_content&task=view&id=9070&Itemid=83

IztokFranko pravi ...

lepa smrekca. sam naša je bolša :D

že tretje leto visi iz stropa navzdol obrnjena :D sicer letos je bolj klavrno okrašena, ker sem se ulenu, ampak še zmer posebna :D

VANJA pravi ...

sklepam da mate al:
1. psa
2. mačka
3. malga fačka

:)))

IztokFranko pravi ...

zmota na celi črti :D

gre se predvsem za čudno modno muho :D