JAZZY KITCHEN

sobota, 5. januar 2008

Ali bogastvo prinaša srečo?

Matjaž Ambrož je v današnjem Dnevnikovem objektivu zapisal takole:

...Takrat sem z vso jasnostjo spoznal: kaj bo človeku bajta v Grosuplju, kaj mu bo avto zahodne proizvodnje, če pa ni srečen. In če človeku ne more prinesti sreče niti bajta v Grosuplju, potem mu jo toliko manj lahko prinese "darilni paket za osebno nego", s katerim sem kot kak tepec stal v vrsti. Iz razmišljanja me je predramilo vprašanje: "A zavijem, gospod?" "Prosim," sem vzpodbudno prikimal.

Seveda je danes moderno kritizirati potrošništvo, sploh okoli božiča in novega leta. Tako zdaj že vsi vemo, da preveč pozornosti posvečamo dobrinam, tem hladnim izbljuvkom industrije.
Zanimivo pa je, da se stud nad plehkostjo potrošništva pojavlja predvsem med intelektualci, ki se ne odpovejo nakupovanju, so pa "načelno" proti.
Načelna raven je nekaj krasnega, je deželica, kjer je človek lahko nekaznovano hkrati neizprosen kritik in vesel udeleženec.

Priznam, da sem občasno "načelno" blazno proti.



9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jah, kot osebno mnenje lahko dodam, da veliko rajš dobim doma spečene piškote ali masažo vratu, kot kupljeno materjalistično dobrino.... samo, kot smo vsi seznanjeni: money is nothing, but it sure helps.

VANJA pravi ...

pomaga predvsem tistim brez idej, pa tistim k so materialisti po srcu (ni jih mal, sploh žensk je nešteto..žalostno!!!!!).

IztokFranko pravi ...

sreča je relativna stvar

moje mnjenje je simple, kot pregovori, ki sem jih ravno bral v zadnji številki fashion avenue... zdravnika lahko kupiš, zdravja ne, seks lahko kupiš ljubezni ne... v tem smislu...

problem pa je v tem, da se ljudje preveč silijo biti srečni, sam pomen besede pa je občutno preobsežen.

sam na splošno bi rekel da nisem srečen, mja, sem materialist in me takšnega kot sem določene stvari tudi na nek način osrečujejo... lep primer je kolo, ampak tu ne gre za to, da mam hud, blazno drag bajk, ampak to, kaj počnem z njim... torej kolesarim v naravi, visoko v hribih, se spuščam in preživljam ta čas na bajku z dobrim kolegom, ki naju druži ljubezen po kolesarnjenju... to je sreča.. ki pa nekako traja tist čas ko to počnem oziroma ko mislim na to, je tut fajn sam ne tko...

enako bi blo po moje z žensko, čeprav si nekak sploh ne predstavljam da bi mel punco in neko obvezo, da bi moral vsaj enkrat na dan v kontaktu z nekom... noja, pol ne bi bil srečen, ali pač? hmm, ok, to mi je sedaj dalo mislit.. no ja, pa men vseen paše da sem dost časa sam, ko pa koga želim, pa ga že pokličem. to je le parkrat na leto,... a sem pol srečen, ko sem sam, hm, spet dobro vpršaanje.

sicer pa imam neko vizijo, da bom srečen, ko si bom dokončno uredil življenje... ki pa je nekak stereotipno, vredu dohodek, delal bom itak kej z avtomobili in prosti čas za bajk koker ga bom hotel.. no ja, to so že pobožne želje..

al pa preveč neki hrepenim po sreči, kot mnogi,... med drugim večina slovencev, ki so malo bolj razgledani, uni ki niso, so itak južnaki in se počutijo srečne, čeprav niso, ker niso zadovoljni s partnerjem, delom, avtom bla bla... sam to je zdaj zelo posplošeno .. mah

no ja, bluzim po moje že.,.. preveč nore omake.. sreča je opoteča...

lahko pa srečo jemljemo kot manjši pomen.. in lahk rečem: srečo sem imel, da nisem takrat na dirki kipnu na strehu... a to pomeni da sem srečen? ne, to pomeni da sem imel srečo le v tistem trenutku, torej sem srečen takrat, ko se mi NE zgodi tisto, kar nočem da se zgodi in na splošno takrat ko dejansko uživam na kolesu, s kakimi frendi, itd...

Unknown pravi ...

Mene bolj zanima. Si lahko srečen če imaš ljubezensko razmerje? A je to sploh možno? Ljubezen te lahko naredi najbolj srečnega na svetu po drugi strani pa najbolj žalostnega. Pomojem če hočeš biti konstantno srečen ne smeš bit v razmerju. Samo ka ko boš pol nesrečen ker nisi v lj. razmerju.

Zdj pa rečte če nima sreča črnega smisla za humor. =D

VANJA pravi ...

Res ga ima, ima ga :))

Noro. Nikol si nisem misnla, da bom to rekla, ampak prihajam do zaključka, da je dejansko tako, da je sreča v tebi in ne v stvareh, ki jih poseduješ.
Naj se sliši še tko budistično in ka vem kako spiritualno. Jebatga, tko dejansko je, samo tega se večina ne zaveda in se najbrž nikoli ne bo.

IztokFranko pravi ...

itak, da je v tebi sami, sam če kakšno stvar poseduješ, te lahko osreči posredno(!).. ne pa neposredno.. to dvomim.

Anonimni pravi ...

A je svetovi prvak srečen zaradi tega ker je pač svetovni prvak? ali zaradi ene bedaste medalje, na kateri se samo nabira prah?

VANJA pravi ...

Good point!

Sreča je jebena zadeva. Lahko si ji tko zelo blizu, da jo dejansko občutiš, ampak v lasti je pa nikoli nimaš.

Anonimni pravi ...

"Ženska je najbolj srečna takrat, ko gleda svojega moškega, kako jé."
(Paulo Coelho)
sicer ne vem, če je to res, ampak Paulo je pa ja tak kerlc, da bi mogu vedet..

aja, imeti srečo in biti srečen, po moje ni isto..