JAZZY KITCHEN

sreda, 6. februar 2008

P kot Pust

Včeraj sem se na radio prizibala kot kak turist - 15 minut čez šesto jutranjo.
Prvič sem zamudila na šiht.
Zaspala sem in prav zares je SEDLO! Samo kaj, ko časa, da pridem k sebi, ni bilo! Po studiju so se namreč že v jutru naokoli podili zamorci pa klovni, sloni, zdravnice in vesoljci. Direndaj v bajti!
In ne, nisem bila "opita na delu". Pusta krivite za vse te prikazni!

Pri tej ringa-raji nisem sodelovala. Kaj čmo, letos nisem bila v tapravem štimungu.
Ampak krofom se vseeno nisem uspela ognit. Kako le, če sem pa pekova hči!
Priznam, enega sem res zbasala vase - bolj na silo, da ohranim sloves in da končno vidim, v katero skupino jedcev spadam.
(Govorim o temle, če ste slučajno že pozabili.)

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

in v katero kategorijo spadas? pustila marmelado za na konc, al si kr ceu krof naenkrat zbasala v usta (jst tega nemorm/nezelim)

VANJA pravi ...

hehe.
Bil je mini krof iz masovne proizvodnje. Kaj misliš? ;)

Anonimni pravi ...

a kaj jst mislm? Da si ga skrila za v uno lukno za omaro v kleti, pol si pa rekla da si ga pojedla in ohranila veliko cast...

VANJA pravi ...

kako veš!??! :))