JAZZY KITCHEN

četrtek, 7. februar 2008

Seks za telebane

Danes mi je kolega poslal link do (po mojem in njegovem skromnem mnenju) res neumnega "članka", ki na veliko govori o tem, kako naj bi tapravi loverji z žensko ravnali v postelji.
Opisani "napotki", ki jih drugače lahko redno berete v vseh brainwash revijah tipa Cosmo, so tako hudičevo banalni, da gre človeku ob branju pošteno na smeh.
Vso to skropucalo, ki niti malo ne spominja na dober članek, res deluje kot priročnik za telebane najhujše vrste!

Žalostno, da gredo to objavit na tem spletniku. Sicer pa je tu itak večina materiala le napol berljiva in meni neužitna. Po pomembne informacije raje zavijem sem. Ampak to je že druga zgodba...
Bistvo vsega tega je, da se je v tem priročniku vseeno našlo nekaj (kdo bi si mislil), čemur na veliko ploskam in prikimavam. Eto, citiram:

Tudi moški so smešni, ko še niso popolnoma goli. Najbolj bebavi so, ko imajo oblečene le še nogavice in spodnje hlače. Zato, dragi moji, najprej se znebite nogavic, nato pa še spodnjic.


Drži kot pribito! Nogavice dol!

4 komentarji:

Anja pravi ...

Na 24ur.com sem že navajena takih idiotskih člankov, tako da tja sploh več ne zahajam. Dokončno me je v moje neobiskovanje te strani prepričala avtorica enega izmed člankov, ko je moške poimenovala "človeški samci" in ženske "človeške samice". Uh ?
Glede nogavic pa.. me ne motijo, ker mi pogled tako ali tako uhaja (ne)kam drugam :D

VANJA pravi ...

Ja, obupno pišejo. Tudi novice! Ne zahajam tja, na tole me je (kot vidiš) moral nekdo posebej opozorit. :)
Mene nogavice na njemu tudi ne motijo. Živčna pa postanem, če jih imam jaz na sebi! Res nujno morajo dol.. kaprica pač. :D

Anonimni pravi ...

Hahaha, najboljsa

Anonimni pravi ...

Dobra objava, hvala