JAZZY KITCHEN

nedelja, 3. avgust 2008

Nekje med razočaranostjo in nategom

Rekla sem: " Ko dobim pošto.. "
In sem jo. DANES.
RoyalMail res ni zatajil (na zdravje upravičenemu slovesu!).

Mravljince sem imela malodane povsod, tudi nasmeh se mi je menda zategnil gor do ušes in tokrat sem se res - čisto zares - skoraj v hlače. Zakaj, izgledalo je takole.
A ne prav dolgo. Ko sem Boga uspela osvobodit iz ovojnice, se je končno zableščalo.
" O madona! " me zvije in do računalnika se nato bolj kot ne odplazim - za vsak slučaj, da me mehur ne preseneti.

Zaženem DVD. Blesavi nasmeh še vedno na obrazu, očke pa otroško velike.
In potem..

..LARI FARI!!

Iz ihte zato takoj odprem ebay in naročim novo dozo.
Obsesija je huda stvar.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Nekej je, pa ne vem točno kaj, ampak dela te sila berljivo..
Že nekaj časa si pod mojim NUJNIM DNEVNIM ČTIVOM!