JAZZY KITCHEN

torek, 29. julij 2008

Presežek

Spet me je prijela ena tistih norih obsesij.
Več kot očitno je, da delujem po PrideZagrabiMine principu in da je hipna obsedenost moj najljubši futer.
Je že res, da ni poletja brez (vsaj ene) osupljive knjige, filma in neskončno dobre glasbe, ampak..
Tokrat je doza dvojna.

Ker za prvo malo obsedenost ve tako rekoč že cel svet, je ne bom (spet) omenila. Danes ne. Morda jutri, če pride pošta.

Bi pa malo o drugi, čisto novi.
Popadla me je prava volčja lakota in.. khm.. po novem sem res velik filmski navdušenec. Že lep čas namreč hlastam po filmskih klasikah in umetnijah vseh zvrsti, da malo pomirim nemirnega duha.
Pa mi še ni uspelo.
Zato sem se spravila še v kino, da vidim kakšno kozlanje dela - zadnje čase na ultrapop naravnana - holivudska produkcija.
Ker se je (po srečnem naključju) v eni izmed dvoran špecerijskega kinogiganta pokvarila klima, sem pod precejšnjo prisilo in predvsem z veliko nerganja pristala na ogled Viteza teme.

Kljub temu, da nisem videla niti enega od NeVemKolikoŽe posnetih delov, da ne maram fantastike, še manj stripovske superjunake ter fejk akcije v stilu misije nemogoče, sem iz kinodvorane prišla zevajoč. Še vedno sem..
precej paf!


V praksi se namreč izredno redko zgodi, da so med največjimi zaslužkarji tudi najkvalitetnejši filmi! In The Dark Knight je prav ta izjema. Je, za moj po novem precej priostren filmski okus, briljanten izdelek in ne zgolj tipični holivudski poletni pop-corn blockbuster. Prav zato sem..
precej paf!


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

ah še vedno je Batman..

Anja pravi ...

Tudi jaz sem si ga pogledala pa moram priznati, da me je poleg dveh protislovnih dejstev v filmu zmotilo tudi to, da... Batman nima lepih ustnic. Glede na to, da je to edini človeški del, ki ga Batman pokaze ljudem, ko jim resi zivljenje, bi moral biti... slasten. Pozeljiv. Mamljiv. Taksen, da komaj cakas, da ga poljubis. In njegov glas bi moral biti nezen do uses, ne pa nekaksen robotski zvok, ki spominja na zvok pokvarjenega radia. To je to. Batman bi moral imeti lepe ustnice in usesa bozajoc glas. Preprosto bi MORAL.

VANJA pravi ...

Kaj pa vem Anja.. Jaz sem tako potem ugotovila, da je navdušenje nad filmom odvisno od pričakovanja. Mene je impresioniral predvsem (ubistvu zgolj in samo) Heath Ledger z (zagotovo) oskarjevsko odigrano vlogo Jokerja. Nadkrilil je Jacka Nicholsona, definitivno.
In še glede glavnega igralca Christiana Baleja.. V holivudu je znan kot THE BODY, bojda ima do popolnosti izoblikovano telo, kar meni osebno nič ne pomeni. Prepričal me je z glavno vlogo v filmu The Prestige (res priporočam ogled - odličen film!!) in pa v filmu The Machinist (za vlogo je shujšal 20 kilogramov!!).
Toliko. :)