JAZZY KITCHEN

ponedeljek, 14. junij 2010

Zadeta!

Ko misliš, da te res ne more več odpihnit, da te nič ne more kar tako premaknit tja v tri dni, se zgodi.
Zadelo me je direktno v drobovje! Tisti začetni bebasto topel občutek se že počasi ovija okoli organov in sladek priokus, ki ga pušča za seboj, me sili na bruhanje.
Kaj se dogaja? Naj dvigne roko tisti, ki me je uspel - tako grdo - zadeti!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

js dvigujem roko.... v bistvu imam že dvigjeno cel dan..
opaziš jo tudi če grem stati med fižol ;)

VANJA pravi ...

Med pobiranjem fižola me je zadel s čebulo...

Labsy pravi ...

Sem dvignil roko, pa so me čudno gledali. Sem dvignil pogled, pa sem jaz čudno gledal. Sem nekaj tipkal, pa bo Vanja čudno gledala.
Hmmm...a lahk še men nardiš, da mi bo mejčken slabo? :)